Grusom natt

Jo akkurat det har det varit. En helt grusom natt.  Formen begynte å bli dårlig allerede på kvelden. Mistet matlysten pga urolig mage og smerter nedentil. Satt også å tenkte over mye av hva som skal kjøpes og gjøres fremover. Jeg tenker veldig ofte og veldig mye. Setter inntekt opp mot utgifter og liker som regel aldri det jeg ser. Men det plager meg enda mer nå. Nå som jeg vet at det er en liten på vei som jeg vil skal få en så bra start som mulig på livet sitt. Dette gjør meg stresset. Når jeg ikke sitter igjen med rart av kroner som det er nå åssen blir det da når jeg skal begynne å få foreldrepenger? De beregnes jo utfra et gjennomsnitt på hva man har tjent de siste 10 månedene. Jeg vet vi er to om det her. Men vi kan jo ikke belage oss på at Tommy får jobbe overtid for å dekke opp for at jeg ikke får nok i foreldrepenger hvis det skulle bli tilfelle. Jeg må slutte å tenke så mye. Det er plagsomt. 

Har ikke sovet nesten noenting. Har våknet hele tiden. Låg lenge våken i sengen for jeg stod opp. Vel oppe så spiste jeg en brødskive til frokost. Den kom like fort opp igjen. Magen lever sitt eget liv idag og jeg får ikke beholde noe jeg spiser.

Jeg er trøtt og sliten og slakk. Men det er meg. Lille knyte i magen har ikke hvert så aktiv noen gang som hva han er idag. Bevegelsene merkes veldig mye tydeligere idag enn hva de har gjort tidligere. Det er er bra at hvertfall en av oss er i form <3

#gravid #kjærlighet #hverdag #Familie 

2 kommentarer
    1. Huff, ikke noe koselig å lese at du ikke har fått sovet ordentlig i natt, å er dårlig 🙁
      Prøv å spis lite å drikk masse, drikk gjerne cola og farris, bland farris å eplemost , og spis salt potetgull, levde på salt potetgull og farris med eplemost neste de 3 første mnd av svangerskapet, men det var det eneste som klarte å holde seg nede.
      Håper du blir bedre snart, god bedring <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg