Etterlengtede Helg!

Hei kjære lesere! Kan si at denne helgen har hvert etterlengtet. Blir sliten av jobb og oppussing. Uansett om vi får hjelp med all oppussing så blir det litt slitsomt å bo midt oppe i alltid rot og byggstøv. Men det er helt klart verdt det for det blir veldig bra. Rommene blir som nye og alt ser nytt og fint ut. Mens jeg var på jobb idag så har Tommy fått satt opp takpanelen i det tredje soverommet. Nå er det kun litt maling i ene delen av skråtaket også det å bryte opp gulvet som gjenstår av før arbeidet.

Når jeg kom hjem så vasket jeg tak, vegger, gulv og vinduet på Tobias sitt rom. Greit å få vekk alt byggstøv før man skal begynne å bruke rommet. Er helt sikker på at det ikke er sunt å ligge å puste inn alt det støvet. Og så fikk jeg satt opp festene til gardinstangen også. Kan hende jeg finner noen fine gardiner å sette opp imorgen.

Denne uken har all fokus hvert på oppussingen og jobb så har blitt dårlig med trening. Jeg svømte litt når Tobias hadde svømmekurs og så instruerte jeg morgen spinningen idag, men det er også alt. Lurer på å få til ihvertfall en styrkeøkt i løpet av helgen. Finns masse øvelser som går å gjøre hjemme så trenger jo ikke nødvendigvis å dra til treningssenteret. Litt deilig å ikke være på arbeidsplassen sin de dager man har fri. Et eller annet får det bli. Jeg er fast bestemt på at jeg skal holde meg i så god fysisk form som jeg kan og orker gjennom graviditeten og da går det ikke å ikke trene eller holde seg i bevegelse. 

Men nå som det endelig er helg så skal det bli godt å sette seg tilrette i sofaen å slappe av litt. Kjenner på kroppen at jeg blir sliten fortere nå som jeg er gravid og jeg trenger helt sikkert egentlig å sove mer enn hva jeg gjør. Denne uken så har det hvert tidlige morgener hver dag og det skal bli deilig å ikke måtte sette klokka på ringing imorgen.  

Håper dere har en fin kveld hva dere enn driver med <3 Husk å melde dere på til Fredags konkurransen hvis dere vil være med i trekningen på søndag kveld 🙂

#familie #helg #trening #gravid 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg