Fredags konkurranse!

Siden det er fredag idag så føler jeg for å finne på noe gøy med bloggen. Derfor har jeg bestemt meg for å lage en liten konkurranse eller giveaway 🙂 Jeg har aldri hatt noen konkurranse før så jeg syns det er litt spennende. Håper at dere syns det er litt gøy dere også 🙂

For å delta i konkurransen så trenger du følge tre trinn:

1. Lik Facebook siden min Marleneslilleverden. Du kommer direkte til Facebooksiden gjennom å klikke HER

2. Hvis du har en Bloglovin profil, lik siden min Marleneslilleverden på Bloglovin.com. Du kommer direkte til siden gjennom å klikke HER

3. Legg igjen en kommentar så jeg vet at du er med 🙂 Husk navn og e-post adresse. Jeg vet at det er fort gjort å glemme dette.

 

Dette kan dere vinne:

♥ TRESemme mouse og varme skydd spray

♥ Eyeliner fra Makeup Mekka

♥ Rouge fra Clinique

♥ Øyeskygge fra MaxFactor

♥ Pro Lash Curler

Hvis dette blir populært så kommer det flere konkurranser etterhvert 🙂 

Vinneren trekkes søndag kveld 🙂 Masse lykke til! ♥

 

#kjærlighet #konkurranse #gravid #skjønnhet #lovelife #fredag

 

10 kommentarer

Siste innlegg