Bursdagsgave til meg selv

Nå har jeg funnet ut åssen mitt nye “navnesmykke” skal se ut. Fant et jeg likte skikkelig godt da jeg scrollet side opp og ned inne på Mitt Navne Smykke sin nettbutikk istad. Jeg syns at dette smykket er kjempe pent! Men jeg skal prøve å få lagd min egen vri for å få det mer personlig 🙂

Først og fremst så skal navnet til babyen stå på platen med fotavtrykk. Sen vil jeg ha to staver istedenfor en. En med Tommy sitt navn og en med Tobias sitt navn, akkurat som på det jeg har nå. Og kanskje måned stenene til dem alle tre 🙂 Da blir det personlig og bra. Sånn vil jeg ha det. Det får bli en bursdagsgave til meg selv. Da rekker babyen å bli født og få sitt navn først <3 Jeg har nemelig ikke bursdag før i Februar 😉

 

Vil fortsatt ikke bestemme noe navn til 100% før babyen kommer. Hva hvis det føles ut som at det ikke passer i det hele tatt når barnet kommer? Nei bedre å velge noen navn man liker og ikke bestemme seg helt før vi faktisk har gutten våres her <3

Hvis du også vil finne et personlig smykke, til deg selv eller til noen andre ( det passer utmerket å gi bort i gave) så ta en titt i Mitt Navne Smykke sin nettbutikk. Du kommer direkte til nettsiden demses gjennom å klikke HER. De har kjempemasse fint! De har rimelige priser, gratis frakt og ganske så rask levering hvis jeg ikke husker feil 🙂 Jeg har ihvertfall hvert kjempefornøyd siden jeg ble kunde.

 

#familie #kjærlighet #personligesmykker #gravid #gave

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg