Barnerommet er blitt ferdig <3

Endelig er barnerommet blitt ferdig <3 Eller så ferdig det kan bli akkurat nå som vi fortsatt pusser opp de andre soverommene. Ikveld kommer vi bli nødt til å flytte inn våres seng i barnerommet for at det som skal bli Tobias sitt rom skal kunne stelles istand. Sen får vi bli boende på barnerommet, Tommy og jeg frem til også våres soverom står klart. Først da kan vi begynne å innrede barnerommet med det vi har lyst til. Først da kommer det å synes at det er et barnerom. Men bare det å vite at nå står det klart er en herlig følelse! Og det er blitt så fint <3 Akkurat sånn som jeg sett det for meg og jeg er kjempe fornøyd!

Bare det at vinduet er på plass og slipper inn litt lys på rommet føles helt fantastisk. Og det ble jo så fint når foringene og listene kom opp idag. Gleder meg masse til når jeg får vasket ned dette rommet skikkelig og får satt opp gardiner og gjort det istand med stellebord, seng, garderobe/kommode og alt det andre <3

 

#kjærlighet #familie #lovelife #gravid #mammablogg #mamma #oppussing #barnerom

 

8 kommentarer

Siste innlegg