Prosjekt Barnerom: Del 4

Nå er jeg kommet meg hjem fra jobb og har endelig kunnet gå opp å se hvor langt vi er kommet med barnerommet nå. Nå er det nesten ferdig! Det siste lille som er igjen blir klart imorgen. Idag så har vinduet blitt satt inn, den siste veggen er blitt isolert og har fått panel og nesten alt listverk er på plass. Bare noen få lister og foringen rundt vinduet som er igjen. Spennende det her, gleder meg til å se det ferdige resultatet.

Planen er at også rommet som skal bli guttungen sitt nye rom skal stå klart i slutten av den her uken. Da har jeg og Tommy hele neste uke på oss til å stelle det istand, for da er Tobias hos sin mamma. Hvis vi får alt på plass på det rommet før han kommer til oss uka deretter igjen så blir det en fin overraskelse 🙂 Tror det kommer til å bli kjempe fint!

Barnerommet har hvert det desidert største prosjektet. De andre soverommene krever langt mindre jobb. De er allerede ordentlige rom og i dem er det kun veggpanel, gulv og listverk som trenger å skiftes. Der skal det ikke rives eller bygges noe nytt, så de rommene kommer det til å gå fortere å bli klar med. Gleder meg masse til alt er klart. Nå skal vi se til å få innredet soverommet våres som et ordentlig soverom. Ikke et roterom der man sover. Vil ha det lyst, lunefullt og uten altfor mye dill og dall. Vi skal kjøpe ny seng, en mindre seng med skuffer under, for å få utnyttet plassen litt bedre. Å så har Tommy foreslått at vi skal forsøke å få plass til en liten hjørne med en god stol der jeg kan sitte og amme når det lille knyte våres er kommet ut av magen <3

Det kommer en ny oppdatering av prosjektet imorgen ettermiddag, etter jobb. Det skal jobbes videre under formiddagen så blir spennende å se hva som er blitt gjort frem til jeg kommer hjem 🙂 Men nå er det straks på tide å krype til sengs, for imorgen kommer en ny dag.

Night, night don`t let the bedbuggs bite <3

 

#kjærlighet #familie #gravid #barnerom #oppussing #

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg