Mandag igjen

Da var det mandag igjen. Stod opp tidlig fast at jeg ikke skal på jobb før i ettermiddag. Idag skal det fortsettes med barnerommet 🙂 Så det første jeg gjorde når jeg stått opp var å rive ned en taklist, plukke ned litt ting fra veggene og ta ned festene til gardinstangen i det som frem til nå har hvert mitt og Tommy sitt soverom. Deretter blev det frokost og en liten promenad med Eroc i det herlige været. 

 

Nå har jeg akkurat hvert å kjøpt listverk til barnerommet og det som skal bli Tobias sitt nye rom.Taklister, fotlister og karmlister. Lister er dyrt! Det er vel egentlig den sureste utgiften i løpet av hele oppussingsprojsektet så langt. Men de gjør jo så mye på utseendet og det ferdige resultatet så det går jo ikke å ikke kjøpe de. 

Nå skal jeg bake brød. Har funnet frem en oppskrift som jeg brukte mye når jeg var yngre. Jeg pleide å stå opp tidlig på morgenen på helgen da jeg hadde fri å bake brød så at hele familien fikk nystekt, varmt brød til frukost. Oppskriften legger jeg ut etterpå 🙂

Kommer til å legge ut bilder av oppussingen også i løpet av dagen så følg med 🙂

 

#Familie #kjærlighet #hverdag #gravid #oppussing #baking #lovelife #barnerom

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg