Et morsomt sammentreffende

Hei igjen kjære lesere! Idag når jeg var på jobbet fikk jeg en uventet sms. Jeg fikk en melding fra et svenske mobilnummer som jeg ikke kjente igjen. Jeg søkte det opp på gulasidorna.se. Det var nummeret til min bardomsvenninna mi. Mistet alle nummer når min forrige telefon ble ødelagt så jeg hadde det ikke lagret på den nye telefonen. Vi har ikke snakket på flere år egentlig. Kun sendt en bursdagshilsen når det har hvert tide for det. Så gjett om jeg blev overasket da jeg fikk denne meldingen:

“Hej! Nu har jag kollat in din blogg:), så förvånad jag blev! Grattis till graviditeten!! Så roligt sammanträffande, jag är ju också gravid!! Kramar”

Jeg ble kjempe overasket! Vi har skrevet mange meldinger frem og tilbake i løpet av dagen og det viset seg at hun har termin på dagen en måned etter meg! Jeg har termin 10 Januar og hun 10 Februar, 2 dager etter bursdagen min 🙂 Kjempe morsomt syns jeg.

 

Dette bildet ble tatt av oss da jeg gikk i 6 klasse 🙂 På den tiden da vi fløy sammen hver dag fra morgen til kveld. Håper at vi nå får gjort alvor av det å ta opp kontakten igjen. Vi har sagt og skrevet det SÅ mange ganger men det har aldri blitt noe av. Men håper vi får det til den her gangen. Dette var ihvertfall dagens store høydepunkt 🙂 

 

#Familie #kjærlighet #venskap #gravid 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg