Mitt Favoritt Smykke

Husker ikke om det er 1 eller 2 år siden eller kanskje enda lenger siden jeg bestilte det halssmykke som jeg bruker hver eneste dag. Jeg tror ikke jeg har tatt det andre meg en eneste gang. Utenom når jeg har hvert nødt til det da jeg har hvert hos naperapat og lignende pga plager i nakke og skuldre. Dette er et smykke jeg bestillte fra MittNavneSmykke. Jeg bestillte et til meg og et til Tommy. På mitt står det Tommy sitt og Tobias sitt navn og på det Tommy fikk så stod det mitt og Tobias sitt navn. Det har holdt seg fint til tross for at det henger der rundt halsen hele tiden. 

Men nå snart må jeg finne meg et nytt et 🙂 Jeg trenger et med enda et navn på ❤ Må vente til vi har bestemt hva babyen skal hete selvfølgelig. Men når babyen er her og har fått sitt navn da skal jeg bestille et nytt. Jeg har hvert inne å sett på nettsiden demses flere ganger og de har så mye fint! De har mye fint man kan gi bort i gave også. Til mor eller bestemor på morsdag, til kjæresten, en venninne, barna dine, for eksempel. Det finns mye fint å velge på. Å så er ikke prisen så aller verst heller 🙂 For å se utvalget demses klikk HER . 

Jeg lurer på om jeg skal velge et med alle tre navnene og månedsstene demses på ❤ Eller kanskje noe med dato. Vi får se 🙂 Jeg har litt tid igjen til å tenke over saken 🙂

 

#Familie #kjærlighet #gravid #helg #smykke #skjønnhet

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg