Enda mere babytøy <3

Hver torsdag kveld kl 19 så har jeg en PT-gruppe med et herlig gjeng damer/ jenter som tidligere har hvert deltakere på Minus+ kursene jeg har hatt. En av jentene er jeg blitt ekstra godt kjent med og vi er egentlig blitt gode venninner. På PT timene og da det ellers dreier seg om kosthold og trening så er hun som hvem som helst annen PT kunde, men ved siden av det så er vi blitt venninner som kan gå å ta en kaffe i ny og ne og sitte å snakke om alt mulig i timesvis 🙂

Igår var denne jenta tidlig ute til PT timen. Hun hadde med seg en pose med strikketøy til meg. Strikket babytøy <3 Det er den samme jenta som strikket et nydelig sett med babyklær til meg litt tidligere i sommer. Å nå fikk jeg enda mer! Ble jo selvfølgelig kjempe glad. To par nydelige små bukser, fire par sokker, en genser og en lue  <3 Å se de søte små knappene på de grå buksene <3 Babyen kommer til å bli SÅ søt i alle di pene klærne sine 🙂 Takk enda en gang vennen min!

 

 #lovelife #familie #venner #kjærlighet #gravid 

6 kommentarer

Siste innlegg