Selvpleie

Utover dagen idag så har formen blitt dårligere og dårligere. Følte alerede på morgen idag at jeg begynte få vondt i halsen. Gikk greit på jobb å gikk fint på styrkeøkten etter jobb også. Begynte å bli sliten da jeg kom hjem i 15:30 tiden, men spiste litt mat og tok en tur med Eroc. Når jeg kom tilbake fra turen så dro vi for å se Tobias spille fotballkamp. Han er hos mamman sin denne uka men vi liker å følge med på alt vi kan av kamper når vi har mulighet uansett hvem uke det er. Etter kampen var jeg enda mer sliten og hadde begynt å fryse. Følte meg skikkelig risig å satte meg i bilen med setevarmeren på.

Når vi kom hjem så skulle Tommy kjøre å hilse på en kamerat. Jeg har hverken tid eller lyst til å bli syk så jeg tok å tappet opp et varmt bad og brukte litt tid på å slappe av å pleie meg selv litt. Vil ikke bli syk hverken for min egen eller babyen sin skyld. Slipper gjerne alt av medisiner å greier akkurat nå. 

Det var deilig å ligge i badet med en kopp te på badekarkanten 🙂 Fikk besøk på badet av Mimmi, den ene ouser våres. Ho er veldig nyssjerrig men forsvant like fort da ho skjønnte det var vann i hele badekaret 🙂 Jeg brukte litt tid på hårkur og bodyscrub. Etter badet brukte jeg olje til å smøre inn hele kroppen. Har blitt litt flinkere til det enn hva jeg pleier å være. Blir veldig fort tørr i huden på bena så det trengs. Litt av SP sin hårolje i håndkle tørt hår som prikken over i for at den gjør håret så mykt og lett å gre. Nå skal jeg krype ned under varmepleddet i sofaen å håpe at det gjør underverk så at jeg føler meg bedre imorgen igjen 🙂

Ha en fortsatt fin kveld <3

 

#lovelife #familie #gravid #selvpleie

4 kommentarer

Siste innlegg