Internturnering

Idag startet dagen tidlig til tross for at det er lørdag og jeg har fri fra jobb. Guttungen hadde intern turnering med fotballen idag og oppmøte var allerede kl 09:00. Intern turnering innebærer at alle barn som spiller fotball i samme klubb blir delt opp i forskjellige lag med deltakere av forskjellige aldre og at de deretter spiller turnering mot andre lag innenfor klubben. Jeg syns det er et kjempebra tiltak av klubben å arrangere noe slikt da det gjør at barna blir kjent med både dem som er yngre og de som er eldre. Etter at alle barn var blitt delt inn i lag så startet kampene i 10 tiden. Tobias sitt lag spilte 6 kamper i løpet av dagen, de vant noen og de tapte noen. De var veldig flinke å stod på hele dagen igjennom. Alle som deltok i turneringen fikk selvfølgelig premie 🙂 Nå begynner det å bli en del pokaler og medaljer så snart må vi kjøpe noen form av skap eller hylle som Tobias kan ha til å forvare dem i.

Vi hadde en flott dag, og var ekstremt heldige med været! Det blåste litt men vi hadde sol hele dagen. Hadde ikke hvert fullt så gøy å stå å se på kampene fra 09-15 hadde det pøs regnet. Så veldig glad vi slapp det 🙂 I pausene mellom kampene så var Tommy like mye ute på banen han som hva barnene var 🙂 Han har spilt mye fotball tidligere å kan neppe sitte rolig finnes det en fotball i nærheten. Her er bilde av far og sønn in action under en av pausene.

Idag hadde vi med Eroc større delen av dagen. Mye for at det er sosial trening for han med mye folk og en del andre hunder. Han har godt av det. For det meste så pleier han å være veldig slitsom å ha med på slike steder noen lenger tid, men idag gikk det veldig bra. Han var veldig sliten da jeg kjørte han hjem etter at han hadde hvert med i 4 1/2 time 🙂 Mer psykisk trett en fysisk vil jeg tro. Må trene mer sammen med han før den lille kommer. Han kan være utrolig flink til å gå tur med, går man med han alene, men så fort vi er flere som går tur sammen da skal han være først. Han skal på en måte passe på “flokken” og det kan være veldig slitsomt. Vil gjerne få han til å oppføre seg bedre under slike omstendigheter så fort som mulig. Når babyen kommer vil jeg jo at jeg skal kunne ha han med hvis jeg skal ut og gå tur med vogna, uten at det skal være noe problem. Det er jo vanskelig å vite åssen han kommer til å reagere på det nå, men vil ikke at han skal trekke og slite i båndet skal jeg trille vognen samtidig. Vi får legge ned mer tid på å øve på det helt enkelt.

Nå er det kvelden her i hus. Tommy er tilbake på jobb for enda et nattskift og Tobias ligger i sengen og sover søtt. Så nå skal jeg krype ned under dyna jeg og. Imorgen er en ny dag med nye muligheter <3 God natt <3

 

#trening #fotball #helse #helg #Familie #gravid

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg