Planlegging av oppstart av nytt Minus+ kurs

Som jeg skrev for noen dager siden så er det dags å begynne planlegge innfør oppstarten av neste Minus+ kurs. Vi har satt oppstart til tirsdag 13 september og håper jo at så mange som mulig melder seg på til kurset før den tid. Siden jeg skal gå i permisjon litt før jul (hvis planene går som tenkt og jeg holder meg i form) så er det litt begrenset med tid. Kurset skal i utgangspunktet gå over 14 uker men jeg må mest sannsynlig justere det litt for at vi skal rekke bli ferdige tidsnok. Alternativt at kurset får gå over jul og at en annen instruktør tar over når jeg går i permisjon. Må finne ut av slike ting før oppstart. 

Mange av deltagerne på tidligere kurs trener fortsatt sammen med meg en gang i uken i en PT-gruppe. Det har blitt en form av oppfølging for at de ikke skal skli tilbake inn i gamle rutiner så fort kurset er overstått. Så langt så virker det som at de syns at det er en bra måte å jobbe videre på. Hvis de ikke har nådd målet de satte seg ved kursstart så har vi kunnet jobbe videre mot det. Og bare det at de vet at de har en fast time i uka å møte opp til gjør at de hvertfall møter opp til trening minimum en gang i uka for den timen er ikke like lett å skulke fra ubemerket.

Minus+ er et kurs som passer for deg som vil gå ned i vekt og/eller forandre livsstil. Konseptet er utviklet for Family SportsClub og du finner det kun på senter innenfor kjeden. For mer info klikk HER

 

#lovelife #helse #trening #kosthold

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg