Ta være på kroppen

Nå er det endelig helg. Den er etterlengtet. Ikke av noen spesiell grunn, vi har ikke noen spesielle planer. Guttungen har internturneringen på fotballen imorgen, men det er alt som er planlagt så langt. Jeg har fri hele helgen, men Tommy jobber. Blir en stille og rolig helg, hvertfall håper jeg det. Trenger å ro ned litt. Få litt orden i alt rot her hjemme men ellers ta dagen litt som den kommer.

Nå som jeg ikke skal instruere så mange treningstimer fremover så skal jeg fokusere mer på min egen trening og på å ta være på min egen kropp. Lytte til kroppen når den trenger en pause og fokusere på å trene det min egen kropp trenger. Kommer til å trenge å være sterk i ryggen for at jeg skal klare å holde kroppen oppe når jeg blir tyngre og for å kunne bære babyen når den kommer. Styrketrening er derfor en selvfølge. Jeg liker ikke å løpe og ikke så veldig å sykkle heller… så vurderer å begynne svømme 1-2 ganger i uka istedenfor. Svømming er jo skånsom trening der du beveger hele kroppen. Skal prøve å være flinkere til å få nok med søvn også. Er altfor dårlig på å gå til sengs tidsnok uten sovner som oftest på sofaen for å så bårvåknet midt i nattan å deretter gå å legge meg. Eller det er ikke bare meg, vi er like flinke til det både jeg og Tommy 😉

 

Idag er vi dessuten kommet enda litt lenger i barnerommet ♡ Nå er det saget ut hull for der vinduet skal sitte. Det begynner sakte men sikkert å ta form. Nå kommer prosjektet til å stå stille i noen dager men i slutten av neste uke så er vi igang igjen. Og da får vi forhåpentligvis ferdigstilt barnerommet ♡ Da gjenstår det kun å få opp panel på veggene og nytt gulv i de to andre soverommene og på gangen. Skal prøve å få Tobias til å sortere lekene sine i helgen så vi får tatt vekk ting han ikke lenger bruker. Får vi tatt vekk en del ting så underletter det veldig da vi skal begynne å flytte rundt ting for å få pusset opp et og et rom av gangen.

 

#helg #Familie #gravid #kjærlighet #lovelife # oppussing 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg