Små gleder

10 ting som gjør meg glad:

1. Følelsen av babyen sine bevegelser inne i magen min <3

2. Kjæresten min <3

3. Det år være “ekstra mamma” til en så fin gutt som hva Tobias er <3

4. Tanken på at jeg skal bli mamma til mitt og Tommy sitt barn <3

5. At jeg og alle i min familie er friske og har det bra <3

6. At jeg har foreldre som bryr seg og engasjerer seg i meg og familien min <3

7. Gode venner <3

8. Fremtiden sammen med den lille familien min <3

9. Oppussingen av 2 etasje og tanken på sluttresultatet <3

10. At jeg har en jobb jeg trives med og liker godt <3

 

#lovelife #gravi #kjærlighet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg