Sliten

Jeg har akkurat kommet hjem fra jobb. Jeg avløste Tommy i døren her hjemme for nå har han kjørt på jobb for å jobbe nattvakt. Tobias ligger oppe i sengen og sover. Det er endelig kveld. 

Idag er jeg sliten. Sliten i hodet mer enn i kroppen. Våknet med hodepine og den ligger fortsatt og murrer. Ikke verre en at det går bra å holde seg igang og jobbe å sånn, men den gjør at alt føles litt tyngre og at alt blir mer slitsomt enn ellers. Er vant med den hodepina og er egentlig ganske glad at den ikke er verre en hva den er akkurat idag. Men når du føler at du blir varm på ørene og at du blir litt små svimmel så er det fortsatt ikke behagelig. Nå som jeg er gravid så liker jeg ikke å ta noen tabletter hvis det ikke er absolutt nødvendig og jeg har ikke rørt så mye som en paracett siden jeg tok den positive graviditets testen. Har heller lagt meg på sofaen og prøvd å slappe av eller rett og slett prøvd å sove det vekk når jeg har hatt mulighet. Ikke alltid det passer og ikke alltid det er lett å sovne med et hode som føles ut som at det skal eksplodere. At jeg er en person som tenker veldig mye, på akkurat alt egentlig, og som har vanskelig for å holde meg i ro gjør ikke akkurat saken noe lettere. Blir rastløs og føler at jeg ikke gjør hva jeg trenger og burde hvis jeg sitter og bare slapper noen lenger stund. Men idag får det bli tidlig kvelden for imorgen er det tidlig på jobb igjen. Begynner allerede kl 06:00, og skal instruere morgenspinn kl 06:30. Etter dagen imorgen så er helgen fri og det skal bli deilig. Eller fri og fri det er alltid noe man skal gjøre, men det er ihvertfall ikke min jobbhelg.

 

Sliten eller ikke, idag har vi kommet enda lenger med barnerommet <3 Nå er skilleveggen klar og døren mellom de to rommene er på plass. Det er ufattelig morsomt å se planene og tankene vi har hatt ta form i virkeligheten. Nå er det ikke bare en tanke lenger, nå er det faktisk tre rom i 2 etasje! Imorgen skal det sages hull der vindu skal være og skråtak/vegg skal isoleres og det skal isoleres i gulvet og legges plate over der for å jevne det ut. Tror det her kommer til å bli helt fantastisk bra når det blir ferdig <3 

Ha en fortsatt fin kveld og god natt <3

 

#Familie #gravid #lovelife #happy #kjærlighet

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg