Yet Another Day

Enda en dag er til ende. Enda en lang dag. Jeg har ikke hvert på jobb så lenge idag men jeg begynte dagen der med å instruere spinn 45 og coreball. Når jeg kom på jobb straks før kl 09 så kom en av jentene som pleier å være med på spinningen å gav meg en flaske med hjemmelage blåbærsaft <3 Forrige uke så snakket vi om at hun hadde hvert ute å plukket masse blåbær og at jeg jo egentlig skulle ha tatt meg en tur ut i skogen jeg og. Sa på tull at nå vet jeg jo at du har så mye hjemme så jeg kan jo ta en tur hjem til deg istedenfor 😉 Så idag som det var siste gangen jeg hadde dem på onsdags spinn så husket hun på det og tok med en flaske saft 🙂 Kjempe koselig! I tillegg til at den så god ut så smakte den nydelig. 

Etter timene mine så fartet jeg hjem for å få startet med prosjekt barnerom. Når vi var kommet så langt som var mulig idag så hentet jeg guttungen på skolen og kjørte litt rundt for å få kjøpt inn materialene vi trenger for å få kommet oss videre imorgen. Kjøpt 50 plater med smartpanel, Det skal holde til veggene i alle tre soverommene. Kjøpte også byggplast for det trenger vi også når bla. den nye veggen skal isoleres. Nå etter at Tommy kom hjem fra jobben, kl 22:30 så har vi buret opp hver eneste smartpanel plate til 2 etasje. Det ble noen turer opp trappen! 

Nå skal det slappes av på sofaen en liten stund før det er nattan. Nye tak imorgen tidlig igjen 🙂

Night, night sleep tight ♡

#Familie #gravid #hverdag #lovelife #kjærlighet

2 kommentarer
    1. Så spennende. Snillt å ha sånne som legger merke til og husker det du sier, og som plutselig dukker opp med overraskelse som gleder 🙂 Gleder meg til å se mer. Nattaklemmer fra denne bloggen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg