Babyutstyr ♡

Har kommet frem til at det er en god del ting vi trenger før babyen kommer til verden. Ikke bare store ting som barnevogn, bilsete, sprinkelseng, stellebord og slike ting. Vi trenger masse annet. En del babytøy har vi, som jeg har skrevet i tidligere innlegg, fått av gode venner. Men det er fortsatt mye som mangler. Vi trenger flere bodyer, slike man ikke trenger å dra over hodet. Varme klær med tanke på at lillemann kommer midt i vintern. Pledd, tepper, klær, sekkelsmekker, badebalje, kluter osv… Listen kan gjøres lang. 

Må si jeg syns det er litt koselig at babyen kommer på vintern. Mye fine pledd og tepper. Å jeg elsker strikket og hjemmestrikket ♡ Har jo ikke like stort bruk for det på sommeren som på vinteren. Jeg er ikke noe proff på å strikker selv så har så langt ikke prøvd meg på å strikker noen klær. Men jeg har strikket et babyteppe og holder nå på med enda et, bare med litt andre farger 🙂 Liker å ha noe for hendene hvis jeg sitter forran tv:n eller bare har litt dødtid. Akkurat nå sitter jeg og følger med på guttungen sin fotballtrening samtidig som jeg strikker noen riller for å få tiden til å gå 🙂 Det er moro å følge med på guttene å se dem bli flinkere å flinkere. Men det å sitte rolig uten noe for hendene i 1 1/2 time det er vanskelig så da forener jeg nytte med nøye 😉

Spesielt deilig er det å sitte litt avsides og ta det med ro idag, etter å hatt en lang dag på jobb der jeg større delen av dagen har hvert på kurs. Lærerikt og nyttig med litt repetisjon og ny input nå etter ferien 🙂 Men man blir sliten i hodet på en annen måte en etter en vanlig dag på jobb.

#hverdag #lovelife #gravid #Familie 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg