3D ultralyd eller gravid fotografering?!

Sitter her ved kjøkkenbordet, i morgenkåpen med frokosten min. Skal straks gjøre meg klar for å dra på jobb men nyter av stillheten når jeg er våken før alle andre i huset så sitter her så lenge jeg kan. Eroc ligger med hodet oppe på føttene mine å sover og det er helt stille. 

Tenker litt på 3D ultralyd og gravid fotografering. Mange som velger å gjøre begge deler helt sikkert, men det koster jo en del og det har ikke jeg økonomi til skal vi bli klare med barnerommet og andre etasje før det lille knyte kommer. Derfor tenker jeg at vi får gjøre antingen eller og at jeg må prioritere hva som er viktigst for meg og oss. I førsten så tenkte jeg at det er klart at jeg vil ha 3D bilde av babyen, men nå er jeg ikke like sikker. På de 3D bilder jeg har sett syns jeg jo egentlig at de aler fleste babyer ser ganske så like ut. Alle gravide damer, og babymager å andre siden ser ikke likedane ut. Er det ikke da mer moro og personlig å ha noen fine gravid bilder? Jeg tenker ihvertfall i de banene. Har sett SÅ mange fine bilder av både gravide mødre alene og sammen med far og tidligere barn. Det luter mot at det er dette jeg vil gjøre. Er jo moro å ha litt bedre bilder av magen en dette 🙂

Nyfødt bilder vil jeg jo selvfølgelig også ha. Men det er ikke noe jeg lurer på om jeg skal, det er noe jeg SKAL ha. Det er jo blant de første ordentlige bildene du får tatt av den nyfødte og er fine minner å ha både for meg selv og Tommy, men også for barnet selv å ha når det blir større. Å tenk, så moro å få sette opp noen fine bilder av lille knyte på veggen <3 Dette tror jeg bestemt at jeg skal ønske meg i julegave 🙂 Gravid fotografering er vel litt sent å ønske seg til jul da jeg har termin 10 Januar, men nyfødtfotografering det kan man jo alltid ønske seg da 🙂 

Nå har jeg glemt klokka og grublet altfor lenge så nå må jeg løpe skal jeg rekke gjøre meg klar for jobb! Får bli no make-up og trollsveis idag og 😉 😀 Sminkeveska får følge med i baggen 🙂 

Hva tenker dere om 3D ultralyd, Gravid fotografering og nyfødtfotografering?

Ha en fantastisk dag der ute! Og husk jeg setter fortsatt veldig pris på alle navnforslag jeg får fra dere <3

#lovelife #gravid #Familie #baby

4 kommentarer
    1. Jeg var med å så lillebror på 3D ultralyd og det var kjempekult, så jeg vil anbefale deg å gjøre det! Babyen er såpass stor på en 3D ultralyd at den ser veldig lik ut som det den vil gjøre når den blir født 🙂 men så kan det være kult å ha bedre magebilder også som du sa!

    2. Vi skal ha 3D ultralyd og ingen gravid photoshoot. Av den enkle grunn av at det er viktigere å få se at alt er bra med den lille gutten, og bilder av magen kan vi alltids ta hjemme. De ville ikke blitt hengt opp uansett så ser ikke noen grunn til å bruke masse penger på det 🙂

    3. Josefine: Ser den helt klart 🙂 Fordeler med begge deler kan man si. Foto fra en orntlig gravid fotografering hadde jeg hengt opp men ikke noe jeg tatt selv som ikke blir orntlig. Men selvfølgelig vil man se at alt er som det skal med den lille. Derfor har jeg alt hatt 5 vanlige ultralyd 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg