Fest fine negler

Tror faktisk jeg har sterkere negler akkurat nå enn hva jeg har hatt noen gang tidligere. Vet ikke om det er grunnet hormonelle forandringer i kroppen nå som jeg er gravid. Har hørt og lest at hår og negler, bland annet, kan forandre seg da. Jeg har nemlig ikke gjort noe som helst for å gi dem ekstra pleie. Og til vanlig pleier de å gå av eller skive seg ganske så fort. Så igår måtte jeg jo bare bruke anledningen til å gjøre de litt festfine innfor helgen 😉

Hvis jeg ikke husker feil så kjøpte jeg det blå glitterpulveret i den lille esken på bildet på danmarksbåten for noen år siden. Siden mine negler som oftest er korte og jeg sjeldent bruker så veldig mye farge på neglene så har det ikke blitt brukt mange gangene. Hur som helst, her har jeg tatt på et lag med gjennomsiktig lakk og før den har tørket så har jeg duppet og presset neglen ned i pulveret i boksen. For at ikke neglelakken skulle rekke å begynne tørke så har jeg gjort detsamme på en og en finger. Blir litt klin siden det blir mye glitter som setter seg rundt om neglene også. Men det må man jo bare tåle 😉 Når alle negler var dekket med glitter så fikk de tørke orntlig før jeg tok vekk øverflødig glitter og malte alle neglene med topplakk 🙂 Artig med litt farge og glitter 🙂

#skjønnhet #helse #lovelife 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg