Dagen igår: jobb, fotball og fest!

Det er alltid gøy å bli med å se på når guttungen spiller kamp eller cup. Igår spilte de cup på Navestadbanen i Sarpsborg. De spillte tre kamper i løpet av dagen, men jeg fikk kun med meg de to siste siden jeg var på jobb frem til kl 14. Det er moro å følge med på utviklingen å se Tobias bli flinkere og flinkere. Motorikken og koordinasjon blir bedre jo mer han trener og vokser å han begynner å bli skikkelig rask. De tapte de 2 første kampene men vant den siste. Og som hører med når man er på cup så fikk alle medalje og diplom for god innsats da alle kamper var over 🙂 

Tobias er hos sin mamma den her uken så vi har “barnefri” den her helgen. Hadde ønsket at vi kunde ha Tobias hele tiden men det regner jeg med at det hadde mamman hans helst hatt hun og. 

Igår kveld så tok vi en tur hjem til en felles venninne for å ta noe godt i glasset (Coca cola for min del) og kose oss litt. Det var Stille og rolig og vi hadde en veldig hyggelig kveld. Det trengs ikke mer enn hyggelige folk, god stemning, snakks og noe godt å drikke for å ha det hyggelig. Jeg synes at det overstiger byturer på alle måter. Men så har jeg vel alltid synts at det å dra på byen er oppskrytt 😉


 

Bytur eller hjemmefest, litt pynter man seg jo uansett 😉 Men syns det er vanskeligere nå som magen vokser. Litt vanskeligere å vite hva man skal ha på seg. Ikke alle klær i garderoben som passer så bra lenger og ikke alt man føler det er behagelig å gå i heller. Å akkurat nå så vil jeg helst at det jeg har på av klær skal sitte behagelig og ikke stramme så veldig over magen.

Vi fikk en hyggelig overaskelse da vi kom hjem til venninna våres. Ho hadde kjøpt gave til oss og babyen i magen som vi fikk da vi kom dit ♡

Kjempe snillt! Å så bra og fint med mer babytøy ♡ Nå må jeg snart finne frem en eske/skuff eller et eller annet å legge ting oppi frem til barnerommet er klart. Da får vi få på plass en kommode eller et skap til alle fine klær. Takk igjen Nina ♡

#Familie #helg #venner #venskap #gravid

8 kommentarer

Siste innlegg