Wake up!

Bårvåknet kl 06:55. Ikke for at jeg stillt klokka eller noe. Men det første jeg tenkte på var at jeg hadde fryktelig vondt i magen. Jeg tror det var det som gjorde at jeg våknet. Hadde vondt i magen når jeg og Tommy våknet på sofaen kl 02:30 inatt men sovnet som en stein når jeg la meg i senga. Må ha sovet hardt og for jeg har for en gangs skyld ikke våknet av at han har stått opp og dratt på jobb. Etter å ha tatt en tur på do for å tipse så krøp jeg ned under dyna igjen og i løpet av en halvtimes tid så var det mye bedre igjen. Blir litt bekymret og fundersom når jeg ikke vet hvorfor det gjør vondt. Tenker på om det er noe galt. Hva hvis noe er galt med knyte der inne? Jeg tror jo og håper jo at alt er bra men kan lissom ikke la være å tenke på det allikevel. Når man ikke har hvert gravid før så vet man jo ikke hva som er vanlig eller uvanlig. Men skulle det være noe som kommer og går brått så blir det til å spørre lege eller jordmor. Bedre å spørre en gang for mye enn for lite.

Nå skal frokosten nytes før det blir til å finne på noe før jobb. Blir langtur med bikkja hvertfall så han blir fornøyd ♡ Skal ha PT time med en av mine flinke kunder i ettermiddag. Den eneste av mine kunder som har hvert flink nok til å stå på med PT timene sine hele sommeren igjenom! Å så har jeg time med jentene på PT gruppa mi. Blir en bra ettermiddag på jobb. Nå som det er skolestart så tror jeg at folk snart kommer seg inn i rutinene igjen. Bare igår tok to av mine tidligere kunder kontakt for å sette opp nye avtaler 🙂

Gleder meg til i ettermiddag også. Tobias har første dag i 2 klasse idag. Han lovet å ringe eller sende meg en melding å fortelle om dagen sin når han kom hjem fra skolen. Håper han husker på det 🙂

#Familie #gravid #hverdag #lovelife 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg