Knyte i magen fikk en gave idag <3

Idag var det onsdag igjen. Begynte dagen på jobb med å instruere spinning og coreball. Alltid herlige folk som møter opp til de timene. Dessverre så skal jeg ikke ha de timene noe mer etter neste onsdag. Jeg har på en måte kun hvert vikar på de timene og etter neste uke så kommer den instruktøren jeg har hvert vikar for tilbake. Syns det er litt trist for det er de timene som er morsomst å ha. Liker blandingen av folk, gamle og unge, og at man kan tulle litt med dem 🙂 Men instruktøren som kommer tilbake er kjempeflink så de klarer seg fint.

Når jeg kom hjem fra jobb idag så kom Tobias og hans mamma innom en sjapp tur for å levere en gave. Når Tobias sa at han skulle levere en gave, når jeg snakket med han på telefon litt tidligere på dagen, så trodde jeg at han kanskje hadde tegnet en fin tegning eller noe i den duren. Men nei, han og hans mamma kom med en pakke med babyklær! Kjempe søte bukser, en body og to par sokker ♡ Tobias var veldig nøye med å si at det var gave fra alle i familien, det var fra han, hans lillesøster, mamma og kjæresten til mamma. Søte unge ♡ Tror han syns det skal bli moro å få en lillebror så tror han gleder seg litt han også 😉

#kjærlighet #lovelife #gravid #Familie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg