“Grisefest”

Igår kveld var jeg og Tommy på grisefest. Det høres ikke bra ut nei 😉 Grisefest betyr i denne sammenhengen en fest der det grilles en hel gris og at alle deretter nyter en festmåltid sammen. Maten var kjempegod! Grillad gris, hjemmelaget potetsalat, ris, salat og saus. Enkelt men kjempegodt! Var i det store hele en veldig hyggelig kveld med mye forskjellige folk og bra stemning. Spillet noen runder biljard, noe jeg ikke er særdeles flink på, og koset meg uansett om jeg nok var en av få som var nykter 😉

Før vi dro på festen igår så var vi en sjapp tur i butikken for å finne oss noen klær. Er jo ikke direkte sommervarme på kvelden så ville ikke ha noen tynn kjole på. Å alle olabukser jeg har som ser litt bedre ut sitter litt stramt i midjen nå for tiden. Fant en nydelig strikket kjole på veromoda som jeg blei kjempefornøyd med 🙂 Behagelig å ha på å veldig mye stretch i så den kan jeg bruke også når magen blir større. Litt krage i halsen å lange armer, så fungerer fint i høst/vinter også  🙂

Når jeg skulle gjøre meg istand for å dra på festen så fant jeg jo dessverre ut at all makeup som jeg pleier å bruke ligger i taolettvesken i båten… Men etter å ha rotet igjennom all sminke hjemme så fant jeg til slutt en gammel mascara og en Brynpenn så jeg hvertfall ikke så ut som et spøkelse;)

#helg #fest #venner #kjærlighet #lovelife 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg