Jobber videre med prosjekt barnerom

Igår var rett og slett en riktig “skitdag” om man får si det sånn… Hade vanskelig å sovne på torsdag kveld fordi jeg fikk sånn grusom hodepine utover kvelden. Endte med at jeg ikke sovnet før kl var nærmere 03 og da bare korte stunder av gangen. Skulle egentlig på jobb kl 06:30 for å instruere spinning. Men med grusom hodepine som alltid resulterer i skikkelig kvalme og for lite søvn så måtte jeg gi beskjed om at jeg ikke kom. Håpet på å kunne dra på jobb senere utover dagen men det orket jeg rett og slett ikke. Blev ikke noe særlig mere søvn og hodepina og kvalmen holdt i seg resten av dagen. Gikk rundt som i tåke og det føltes ut som at øynene aldri var helt åpne. 

Men idag er formen bedre igjen 🙂 Var så trøtt når kvelden kom igår at jeg tror jeg sovnet før hode traff puta. Så det hjalp med en god natts søvn. Idag har jeg fortsatt med prosjekt barnerom ♡

Tommy er ute i båten og ordner med den, den må flyttes tilbake til marinaen der vi har båtplasser.  Og guttungen er i bursdagsselskap hos nabo gutten 🙂 Så da bestemte jeg meg for å ta i et tak å få vekk spånplatene som satt i skråtaket for å se hva som var bak dem. Ikke noe som helst fant jeg ut. Ikke rart at det har hvert omtrent minusgrader i den boden på vintern og nesten like kaldt på sommeren! Men nå blir det forandring på det 😉 Nå skal det etterhvert komme opp isolering og et orntlig hvit og fint skråtak der 🙂


Ser ikke mye ut for verden nå men jeg har trua på at det her kommer til å bli kjempebra bare det blir klart ♡

#Familie #lovelife #barnerom #baby #gravid

4 kommentarer

Siste innlegg