En liten gutt ♡

Da har jeg hvert på rutineultralyden på sykehuset. Det gikk helt fint 🙂 Den lille krabaten i magen var ikke helt samarbeidsvillig hele tiden men til slutt så fikk jordmoren tatt alle bilder og mål hun trengte 🙂 Fikk termin fastsatt til den 10 Januar, og jeg håper at jeg får gå frem til termin. Hadde hvert flott å bli klar med jul og nyttår før det er dags. Ser heller at barnet blir født tidlig på året en akkurat før nyttårsaften. Litt bedre i forhold til skolestart å slike ting tenker jeg. Tenker at det er en fordel å ha være 6 1/2 år før skolestart fremfor det å være 5 1/2. Men selvfølgelig så er det forskjell fra barn til barn. Fikk også denne gang høre at det er en liten gutt vi venter på ♡  “Når jeg kan se både penis og pung så er det ikke så mye å lure på” som jordmor sa 😉 Utfra bilde hun viste så syntes det ganske tydelig kan man si.

Magen vokser den og men har ikke begynt å merke av noen bevegelser enda, men gjør det nok nå snart. jeg håper ihvertfall det ♡


 

Igår var som jeg skrev i forrige innlegg en travel dag. Begynte dagen med å jobbe noen timer for å så trene litt selv før jeg kjørte hjem. Siden jeg allerede instruert en spinning time så fikk det bli litt beinstyrke ( 4×8 bulgarske utfall, 3×8 lår curl, 3×8 legextension og 3×12 bekkenhev). Når jeg kom hjem så bærte jeg og kjæresten min ut 2 skrivepulter vi har hatt i andre etasje, en på gangen og en inne på rommet til guttungen. Begge pultene var ganske store og tok mye plass. Nå som vi skal bygge om der oppe så trenger vi plassen. Neste steg i prosessen blir å få satt opp en lettvegg med dør mellom det som akkurat nå er våres soverom og det som skal bli barnerommet. Og så skal det settes in et ekstra vindu så at det ihvertfall er et vindu i hvert rom.

Utover ettermiddagen/kvelden så satte vi oss i bilen og kjørte til Gränsens Barn på Nordby shoppingsenter. Tanken var at vi skulle se litt på barnevogn og bilsete for å så kunne sammenligne priser med andre butikker og nettbutikker. Vi så oss litt rundt på egenhånd men fikk etterhvert hjelp av en veldig hyggelig dame. Så det hele endte med at vi kjørte derifra 5 minutter etter at butikken egentlig stengt med både barnevogn (ligge del og sitte del), bilsete, feste for bilsete og stellebagg! Vi fikk veldig god hjelp og god informasjon. At vi fikk pakkepris og dessuten avslag på 1000 kroner var et klart pluss. Vi begge var fornøyde med vognen da den virker både lett å manøvrere og lett å slå sammen. 

Så nå har vi vel de viktigste, og dyreste tingene på plass. Når barnerommet vel blir klart så blir det til å gå til innkjøp av stellebord, sprinkelseng og diverse andre ting. Men vi får ta litt og litt. Før barnerommet er klart så har vi ikke så mye plass å gjøre av ting på. Gleder meg så masse! ♡

Men nå er det på tide å få på arbeidstøy å ta turen på jobb. Ha en fin dag der ute!

6 kommentarer

Siste innlegg