En riktig djungel!

Hverdag igjen. Mandag er alltid en tung dag. Idag har jeg funnet ut av at det er en hel djungel av ting å velge på og å tenke på når det kommer til det å se på og inforskaffe baby/barneutstyr. Hva trenger man? Hva må man ha? Hva bør man ha? Vogn og bilsete må jeg jo selvfølgelig ha. Men det finnes jo SÅ MYE å velge på! Å så dyrt det er sen… Bilsete det vil jeg kjøpe nytt for å være sikker på at det  lever opp til forventingene og gir barnet mitt best mulig beskyttelse. Men når det kommer til vogn så tenker jeg at det må jo gå å se på brukt også.  Forutsatt at man finner en som er godt ivaretatt vil si. Med tanke på prislappen på slike ting så tror jeg at jeg uansett skal se etter brukt vogn i første omgangen. Kan hende kjenner jeg noen som har en de ikke trenger lenger 🙂  Men må hvertfall ha en vogn som tåler å brukes på forskjellige underlag for det kommer helt sikkert til å bli en god del turer i ujevn terreng og ikke kun i byen.

Trenger jo mye mer ting,  men det er vel de to tingene jeg kommer på som er viktigst og som koster desidert mest. Får fortsette å undersøke og lete å se hva jeg finner 🙂

Ha  en fin kveld videre ♡

 

#Famili #gravid #baby #livet #lovelife 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg