Funderinger en rolig lørdag

Nyter en rolig lørdag ute i båten sammen  med kjæresten min ♡ Det har regnet hele formiddagen så vi ligger i båten og ser  på OL  og håper på at det skal klarne opp ute.​Jeg er veldig glad i å trene selv men er ikke spesielt interessert av å se sport på TV… Men er koselig å ligge inne i båten å slappe av sammen  ♡ 

Skulle ta på meg et par Olabukser for første gang på lenge igår. Måtte lete for å finne et par som ikke satt for stramt rundt midjen.  Så begynner å merke det på klærne nå at magen vokser. Har tatt ut navelpiercingen også for følte at det begynte å bli sårt rundt den. Spent på åssen det kommer til å føles ut da  jeg begynner å merke  av sparker og bevegelser. Har blitt fortalt at det er tidlig enda så at jeg nog ikke begynner å merke av det enda på noen uker.  Gleder meg uansett til den dagen ♡ Mye som snurrer oppe i hode… Må jo etterhvert se etter vogn og slike ting. Men nå har vi tatt første steget til å gjøre om 2 soverom til  3 for at babyen skal få et barnerom ♡  Bilder kommer etterhvert 🙂

​Ha en fin lørdag allesammen !

​#Familie #gravid #helg #kjærlighet #kos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg