Negler å sånn

I en periode for flere år seden så gikk jeg og fikk ordnet med neglene mine hver 4-6 uke. Hadde da akrylnegler. Deles fordi jeg ikke har så veldig sterke negler og dels for at jeg jobbet på fabrikk der mine egne negler gikk i stykker hele tiden. Trivdes veldig godt med å ha lange fine negler hver dag. Ikke sånne korte og negler som jeg bitt på når jeg hvert stresset eller revet i stykker på jobb… Men det koster jo noen kroner og få ordnet med de også… Ikke alltid det er rom for den type utgift så jeg sluttet med det. Har i ettertid også testet å ha gelenegler, de var ikke like “klumpete” og jeg likte nesten de bedre.

Men nå har jeg gått uten lenge. Prøvd å spare mine egne negler, klart det i en periode, de har hvert fine i noen uker å sen har de knekket 🙁 Kjedelig… Jeg må male neglene mine for å klare å la være å bite eller rive dem i stykker… Kjipt men sant. Sett mange morsomme tips på hvordan man kan lage kreative og vakre motiver med forskjellige farger. Men jeg liker nok det enkle best. Fransk manikyr eller glitter det er det jeg liker best 🙂 Sånn her ser de ut akkurat nå, ikke lange men holder på å sparer dem ut på nytt. (enda en gang)… Har kun brukt tape for å dekke mesteparten av neglen, og deretter malt nedenfor tapen med Isadora suger crush. Må bli flinkere til å bruke handcreme nå på vinteren… Blir så utrolig tørr på hendene når det er kaldt ute!!


#negler #skjønnhet #vinter

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg