Min beste julaften ever <3

Hei alle blogglesere. Håper at dere alle har hatt en fantastisk jul og at dere har koset dere masse sammen med venner og familie. Det har jeg gjort! Og jeg har attpå til hatt min aller beste julaften noensinne (i hvert fall i voksen alder 😉 )!

Det har hvert en hel del surr i år kring hvor vi faktisk skulle feire julaften, det var først to dager før jul som det blev 100% bestemt hvor vi skulle være. Det ble da bestemt at hele familien til samboen min skulle feire sammen hjemme hos hans eldste søster. På julaftensmorgen så tok vi det veldig rolig og koset oss med skikkelig julefrokost, brødskive med juleskinke og sterk sennep og kaffe til det. Må holde liv i noen svenske tradisjoner også 😉 Utover dagen så hentet vi Tobias hos mor hans og så kjørte vi videre til Tommy sin søster. Vi blev ganske mange med hele familien samlet og vi koset oss skikkelig med god mat og drikke. Etter julemiddagen så var det tid for å åpne gaver. Barna var helt i ekstase og åpnet pakker på løpende bånd, akkurat sånn som det skal være. Jeg fikk masse fint treningstøy fra Kari Traa og Nike far samboen min, noe som jeg syns var veldig bra. Fikk også en  nydelig blå ulldress fra Kari Traa som jeg selv har sett på feler ganger før. Den kommer til å bli brukt ofte!

Når det ikke var så mange gaver igjen å åpne da fikk jeg en konvolutt. Må si jeg begynte lure litt for vi har aldri gitt hverandre penger eller noe slikt i julegave. Tror ikke vi har gitt hverandre gavekort heller.. Og spesielt som jeg allerede hadde fått så mange fine gaver. Jeg åpnet konvolutten og fant et helt vanlig dobbelt kort. Men når jeg begynte lese hva som stod i kortet så var det definitivt ikke noe vanlig kort. Tårene begynte å renne å alle lurte på hva det var. Jeg sendte kortet til min svigermor og hun begynte å gråte etter første setningen og måtte sende det videre. Til slutt så satt nesten alle med tårer i øynene og barna skjønte ikke en dritt. Hvorfor gråt alle plutselig da vi satt og åpnet gaver og koset oss??? Og da tok Tommy frem en eske ur lomma på dressen, og oppi den esken lå det som nå er forlovelsesringen min <3 <3 <3 Beste julegaven ever! Jeg elsker han av hele mitt hjerte <3

Første og andre juledag har vi mest tatt det rolig og koset oss i hverandres selskap. Brukt litt tid sammen med familie og sånn. I går koset vi oss ute i snøen sammen med Eroc før vi tok en tur til Sverige for å kjøpe litt mat og nye votter 🙂 Men så i dag så kom virkeligheten i kapp oss og begge to måtte på jobb. Men ikke mange dager igjen til det er noen fridager igjen 🙂 😉

#kjærlighet #familie #forlovelse #engaged #KariTraa #helg #Family #trening #treningstøy

10 kommentarer

Siste innlegg