Julen er her <3

Nå er det noen dager siden jeg skrev noe sist. Har hvert noen hektiske dager nå som det nærmer seg jul. Både i forhold til jobb, juleforberedelser og at vi har hvert og besøkt min familie i Sverige. Siden min mamma skal jobbe på julaften så feiret vi jul sammen med dem på mandagen som var istedenfor. Ikke alltid lett å få alt til å klaffe når jeg jobber hele ukene og både min sambo og min mamma jobber skift. Det er med andre ord veldig sjeldent vi har fri samtidig alle sammen! Vi hadde en stille og rolig feiring og det var ille fint å se familien igjen <3 Vi kjørte hjem igjen på mandag kveld siden jeg skulle på jobb på tirsdag, og på veien hjem stoppet vi på shoppingsenteret i Töksfors og shoppet de siste julegavene. Deilig å være klar med den biten! I går kveld etter jobb så pyntet vi juletre sammen jeg, Tommy og Tobias. Blir så ille koselig, å skaper så mye mer julestemning når juletre er kommet på plass med alle lys og alt pynt.

#familie #julestemning #jul

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg