Endelig nattan

Blev en lang dag dette her. Så nå er det deilig at det endelig er nattan. Fikk kjøpt meg ny hårfarge etter jobb så nå er jeg nyfarget og fin på håret igjen 🙂

Farget håret hos frisør sist gang. Hun ordnet så at jeg skulle ha det enkelt å underholde fargen og farge etterveksten. Hun brukte en farge som de også kan selge i salongen så da kan jeg få samme farge som på salongen hjemme. Litt klemmer i håret, farge og en pensel så var det i boks. Må bare være nøye med å ikke få for mye farge i lengdene da det adderer på det håret som er farget fra før av. Da blir det bare mørkere og mørkere. Så å farge etterveksten først og deretter dra ut i lengdene de siste 10 minuttene er en lur fremgangsmåte 🙂

Etter jobben i dag så kjørte jeg, samboen min, guttungen, svigermor og ene onkel barnet til samboen min til Sverige for å kjøpe julegaver. Vi hadde jo ikke kjøpt en eneste julegave for i dag! Nå har vi fått kjøpt mesteparten av gavene men er jo fortsatt langt ifra klare. Men kan ikke rekommandere å ha med et barn man skal kjøpe julegaver til i butikken… Tommy og jeg fant frem noe vi skulle kjøpe å så måtte han få med seg guttungen et annet sted i butikken for at jeg skulle få kjøpt og pakket in ting uten at guttungen skulle se. Ikke helt enkelt men vi fikk det til. Nå mangler jeg kun julepapir så jeg får slått in alle de pakker jeg ikke rakk å slå in… Får gjemme alle gaver godt frem til jeg får kjøpt det.

Syns det er vanskelig å vite hva man skal kjøpe til folk i julegave… Vil jo at det skal være noe personlig men det er ikke alltid like enkelt… Mamma pleier jeg å klare av å klure ut noe bra til, men pappa er vanskelig. Og samboen min. Finns mange ting jeg ville ha gitt han hvis jeg hadde hatt muligheten. Men penger er dessverre en meget begrensende faktor. Men skal finne på noe bra, noe personlig og noe som han forhåpentligvis vil sette pris på.

Kjøpte meg en ny concealer i dag også, da min gamle var slutt. Har brukt sommer bisq fra iD bare minerals tidligere og har hvert fornøyd med den, men nå ville jeg prøve en litt billigere. Men jeg har ikke helt peiling på åssen jeg skal bruke de forskjellige fargene enda. Hvem farge som dekker hva best etc. Men det blir til å prøve den ut i morgen. Hvis noen har noen tips så er de velkomne 🙂

Nå er det natten, tidlig opp i morgen for å instruere morgenspinn kl 06:30 😉 🙂

 

#skjønnhet#hårfarge#julegaver#sminke#shopping

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg