Noe av det styggeste jeg vet

 

Dette er noe av det verste jeg vet! Ettervekst! Kan hende det ikke syns så mye enda. Men jeg ser det. Og jeg liker det ikke. Dette er det desidert verste med å være blond da man farger håret mørkt. Etter å ha gått frisørskole og ha arbeidet som frisørlærling i en periode så blev jeg ikke direkte mindre bevisst på dette. Kan neste se at håret vokser og at jeg ser ut som at jeg blir mer og mer ” gjennomsiktig” eller grå i hodebunn. Ille å se gråhårig ut når det faktisk ikke er noen grå hår der… Så er ikke kun julegaver som står på shoppinglista i dag. Blir en tur til frisøren så jeg får kjøpt meg ny farge!

#hår#styling#skjønnhet

2 kommentarer
    1. Nå er jeg komt dit hen at jeg bare er 46 år og en del I min slekt får tidlig grått hår.
      Jeg skammer meg ikke .
      Tenker som gratis striper.
      Min beskjed fra frisører ikke farg håret ditt du ødelegger bare håret og hodebunnen.

    2. Eli Heggelund Westgård: Syns det kan være skikkelig stilig med grått hår 🙂 At håret mitt ser grått ut i bunn er for at jeg egentlig er veldig lys 🙂 Så er egentlig ikke grå, det er kun det inntrykket man får når det er så stor fargeforskjell på min riktige farge og den fargen jeg farger det i 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg