Min aller beste venn

I dag har du bursdag, du som er min aller beste venn. Det er til deg jeg vender meg hvis jeg må lette hjertet mitt, hvis jeg trenger noen å snakke med, noen som lytter uten å dømme og uten å synes at jeg er barnslig eller dum. Det er deg jeg kan fortelle hva som helst uten å være redd for at du skal fortelle ting videre. Du får meg alltid på bedre humør hvis jeg er lei meg og du får meg til å le når jeg gråter. Hos deg finner jeg trøst. Du finnes alltid der for meg, jeg elsker deg.

Gratulerer med 2 års-dagen gullungen min <3 Du kommer alltid til å være mamma sin lille bebis uansett hvor stor gutt du blir. 

#familie#husdyr#verdensbeste#hverdag

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg