Full fart, and I like it :D

Sitter i sofaen hjemme etter å ha hvert på jobb fra 06:30 frem til 11:30. Det har så langt gått i et i hele dag. Brå våknet kl 05:55… ikke helt hva jeg tenkt meg siden jeg skulle på jobb for å instruere spinning kl 06:30! Har enda en gang på noen mystisk måte klart å slå av alle fire alarmene jeg hadde på telefon min. Enda mer fantastisk er vel att jeg nok engang våkner like før jeg må kjøre som om at jeg i underbevisstheten er klar over at jeg har sovet for lenge… Rakk ikke spise frukost eller sminke meg, kun ta på klær og hoppe in i bilen å kjøre. Etter dette har det gått i et 🙂 Morgenspinn kl 06:30, PT kunde etter det, instruere spinning igjen kl 09:00 og coreball kl 10:00 deretter PT time med en av mine andre flinke kunder. Puhh! Men jeg syns det er SÅ moro!!!

Det er så fantastisk moro å følge PT kundene mine sin fremgang og se åssen de tar seg over det ene etter det andre “hinderet” på veien mot sine mål. Se åssen de pusher grensene lenger og lenger og at de selve blir overasket over hva de faktisk klarer av. Det er en herlig følelse å ta del av dette og å hjelpe dem på veien. I love it!

Sitter så her i sofaen med kaffe koppen min og lader om for en ny runde på jobb. Kl 15 er det på igjen. Først veiledningstimer, så en Gruppe PT time og sist men ikke minst så skal vi ha “PT-dag” ikveld. En kveld for våre PT kunder der de kan få inspirasjon, informasjon og kampanjepris på flere typer av PT pakker. Jeg gleder meg 🙂 🙂

Her får dere dagens luke i julekalenderen min. Klarte av å lage den mellom slagene på formiddagen 😉 Bruk den som inspirasjon til en aktiv hverdag!

#trening#fitness#PT#jobb

 

video:9 desember

 

 

2 kommentarer
    1. Det er det! 🙂 Det er fantastisk. Er utfordrende for alle har jo forskjellige utgangspunkt og utfordringer. Men er så ekstremt givende når man ser det går bra å det går fremover 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg