Herlige helg!

Det er så utrolig herlig med helg. Uansett om jeg jobber eller har fri så er det noe spesielt med helgen. I går startet jeg dagen med 5 1/2 time på jobb, deretter var det bare å slenge seg inn i bilen og kjøre hjem for å så gjøre seg klar for å dra på julebord med jentene. Vi hadde en kjempe fin kveld! Vi spiste julebord hjemme hos en av jentene før vi dro på standup show på Quality Hotell (ja jeg var på standup forrige helg også, men det var ikke det samme showet). Showet levde ikke helt opp til forventingene men vi koset oss allikevel. Vi blev kvar på hotellet og dansa og kosa vors hele kvelden.

 Våknet opp ganske sliten på morran i dag… men sånn blir det når man sjeldent drikker å dessuten begynner å bli litt eldre…. Sto opp med dundrende hodepine og etter å ha spist havregrøt til frokost kl 11:30 så har den frokosten hvert på vei opp igjen et flertall ganger i løpet av dagen … :/ Men, men en hodepinetablett på det så hjalp det litt 🙂 Har spandert dagen med å gå tur med Eroc, vasket og ryddet litt her hjemme og nå venter jeg på att bollene som står i ovnen skal bli klare og at kjæresten min skal komme hjem fra jobb. Så skal jeg kose meg i sofaen foran peisen resten av kvelden. Herlig! Herlig! Herlig!


Slenger med et klipp fra dagens luke i trenings julekalendern min 😉 Bare fordi jeg har lyst og fordi at trening det finns det rom for uansett om det er hverdag eller helg! Husk de anbefalte 30 minuttene fysisk aktivitet hver dag 😉

#Fitness#Lifestyle#helg#fest#liveterherlig

video:julekalender luke 6

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg