Eyeliner misstake

Legger ut noen bilder av dagens makeup 🙂 Ikke noe merkverdig i det hele tatt egentlig men siden jeg har fått kommentarer på at jeg var så pent sminket idag så må jeg bare gjøre det 😉 Når jeg får høre at det ser ut som at det er en makeup artist som har sminket meg og det egentlig bare er meg som har rettet opp en feil etter at jeg sklei med eyelineren så er det jo litt moro da 😀 Er ikke noe flink til å legge pen og ren eyeliner siden dette ikke er noe jeg gjør spesielt ofte. Men etter å ha kuttet ut kajalen under øyet så prøver jeg av og til å få det til. Øyeskygge, kajal og mascara fra makup mekka, bryn farge og cc cream fra kikks og puder og rouge er fra Id Bare minerals. #makeup#hverdag#jobb



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg