Nedtelling til jul

Nå for tiden så finns det alle mulige former av advents/julekalendrer. Facebook er full av konkurranser… det er forskjellige firmaer som gir bort en gave hver dag til en heldig vinnere, det er diskusjoner om det om det er bra/dårlig/lurt med pakkekalender osv… Når jeg vokste opp så var det julekalender på TV som var tingen, det og sjokolade kalender. Det holdt i masse, trengte ikke ha en masse små gaver hele veien frem til jul… syns jo at det på en måte litt ødelegger gleden med å få gaver på jul hvis man skal få gaver en hel måned i forveien.. Men så kommer det vel for så vidt litt an på omfanget av de gavene som er i en evt pakkekalender… Men uansett alle gjør det på sin måte og det må vi få lov til 🙂 

Jeg syns det her med nedtelling frem til jul er en morsom ting så jeg valgte å starte min egen kalender. Men siden jeg er mer interessert av trening enn av mange andre ting så blev det selvfølgelig en “trenings julekalender”. Hver dag så legger jeg ut en eller flere øvelser på min PT side på facebook, Personlig Trener Marlene Hagberg. Jeg selv syns dette er en morsom måte å telle ned til jul på. Mange blir veldig stresset innfor jul å kanskje ikke direkte prioriterer det å dra på treningsstudio hvis man har fullt opp med familie og julebestyr. Derfor har jeg valgt å legge ut mange øvelser som du faktisk kan gjøre hjemme og på kort tid. For HUSK alt teller, og alt du får til er bedre enn ikke noe. Det er faktisk slik at den treningen som blir av er den viktigste og beste treningen.

Slenger med et videoklipp fra dagens luke i julekalendern. Kan jo hende dere får litt inspirasjon 😉

 
video:luke nr

 

Nå er det på tide å komme seg ut en tur med denne gullungen før jeg skal på jobb 🙂 Ha en fin dag alle der ute!

#fitness# trening# Familie# healtylifestyle# hverdag#

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg