Nå går det fort frem til jul…

Sitter nå her i sofaen etter enda en lang dag… Begynte dagen med jobb fra 08-14 og deretter en PT time med en av mine herlige PT kunder 🙂 Alltid like gøy når man klarer å pushe dem til å ta i og gi det lille ekstra! Siden det er 1 desember i dag så hadde jeg også bestemt meg for å dra i gang min julekalender på PT siden min på facebook. Fikk hjelp til å filme noen øvelser som jeg deretter la ut som luke nr. 1 i kalendern. Det var først da det gikk opp for meg at det faktisk alt er desember!

Tenk så fort tiden går… gleder meg skikkelig til jul, det gjør jeg hvert år. Syns at julen er en koselig tid med familiesammenkomster og hygge. Men allikevel er det skremmende at det går så fort… nå begynner julestressen å slå inn siden vi ikke har kjøpt en eneste julegave enda… ikke til noen. Må se til å få begynt denne uken i hvert fall.. Å da kommer vi til neste stressfaktor: hva skal man gi til folk?? Må lure litt til på det…

Slenger med et lite filmklipp fra dagens trening 🙂 Liker å presse meg selv og syns det er gøy å se fremskritt innenfor treningen. I dag var målet å klare i hvert fall 1 repetisjon i benpress med 165 kg + vekten fra selve apparatet dvs. totalt 215 kg. Det gikk 🙂 Ikke helt perfekt kan jeg vel si med hånden på hjertet da man kan se i klippet at knea begynner å gå litt innover. Men det var etter et flertall repetisjoner på lavere vekter først. Hvis dere vil føle på det å være litt stive i bena så kan jeg rekommandere at dere kjører TUNG benpress og deretter bulgarske utfall 😉 😀 #Fitness#trening#helse#jul#jobb

video:video benpress 1 desember

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg