Helgen som hvert

Denne helgen har hvert innholdsrik. Startet på jobb på lørdag formiddag deretter blev det en sjapp shoppingtur ( jeg shopper sjeldent… går inn i en butikk ser etter det jeg skal ha og så går jeg ut igjen). Jeg trengte en ny kjole da jeg og samboen min skulle på julebord med hans jobb senere på kvelden. Fant en kjole jeg likte samt noe bling å ha til. Blev kjempe positivt overaska når jeg kom til kassa og faktisk fikk alt mye billigere en forventet! Vi hadde en kjempe hyggelig kveld med masse god mat og latter på Quality Hotell Sarpsborg sammen med herlige folk. Underholdningen stod bland annet komiker Tusvik for. Vi lo så vi nesten grina alle sammen 😉



Etter en fin lørdag så kom da søndagen… Merker på kroppen at man ikke tåler å drikke like mye når man blir eldre… Drakk ikke mye i det hele tatt… en rusbrus, et glass hvitvin og tre drinker. Men kanskje var blandingen og ikke mengden som gjorde det…. Uansett så begynte søndagen med hodepine. Guttungen til samboen min hadde sine søskenbarn på overnatting så det var full fart fra kl 09:30 og fremover. Utpå dagen da alle dratt hjem og min lille familie var alene igjen så drog vi i gang med pepperkakebak og bygging av pepperkakehus 🙂 En hyggelig familiekveld som vi satte pris på alle tre <3 Slike stunder er underbare <3 #familie#happiness#helg#kos#fest


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg