Liten oppdatering fra soverommet

Oppussingen er igang igjen. Måtte kjøre å kjøpe mer veggpanel etter jobb idag for det hadde vi tydeligvis ikke kjøpt inn nok av. Men nå skal vi ha så det strekker til til resten av rommet også. Veggpanelen er på plass nesten overalt. Den delen av skråtaket som skal ha panel og veggen under det gjenstår. Nå har jeg bært opp noen pakker med gulv også så at ting skal være tilrettelagt til imorgen igjen. 

Denne veggen ser helt gul ut! Men det er ikke tilfelle 🙂 Det er lyset som gjør det takk og lov!

 

Nå håper jeg på at mest mulig blir ferdig imorgen så at vi kan sette sammen sengen og få litt orden i 2 etasje etterpå. Er helt kaos overalt utenom på rommet til Tobias akkurat nå. Skal bli så deilig når det endelig er ferdig <3 Gleder meg til å få legge meg i den nye sengen sammen med God ingen min <3

 

#lovelife #familie #gravid #kjærlighet #oppussing #soverom 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg