Guttungen sitt rom tar form

Ikveld har vi brukt litt tid på å stelle istand rommet til Tobias. Han kommer hjem til oss imorgen etter skolen og da vil vi gjerne at mesteparten skal være ferdig. Vi må få til en bedre garderobe løsning men tils videre så får kommoden og Ikea hyllen med kurvene i gjøre nytten sin. Imorgen skal jeg få opp noen gardiner så at rommet ser litt mer innbydende og varmt ut. Jeg begynner ikke jobb før kl 14:30 så jeg regner med å ha god tid til det.

Jeg fikk også malt det siste strøket på skråtaket på våres soverom istad. Og Tommy har tatt ned det som var igjen av hyller og veggfester. Så nå er soverommet våres klart for at snekkeren skal komme det også. Nå er det bare å vente på at det skal bli tirsdag og glede seg til at det blir ferdig.

 

#kjærlighet #lovelife #gravid #Familie #dreams #helg 

2 kommentarer
    1. Så fint 🙂 ( vinn skinnjakke til en verdi 1000kr på min blogg nå, pluss at jeg har ukens blogg konkurranse. Bli gjerne med, dette hadde jeg satt pris på )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg