Maling av skråtaket

 

Igår når jeg skrotet rundt hjemme i huset så malet jeg det første strøket på skråtaket. Det skal males et strøk til før det er ferdig men siden det skal tørke minimum fire timer før fargen er overmalingsbar så var det like greit å få tatt et strøk allerede igår. Da har jeg både dagen idag og dagen imorra på meg før jeg må være klar. Snekkeren kommer igjen på tirsdag morgen så før den tid så skal alt vi skal gjøre på egen hånd være klart. 

Det synes ikke rare fargeforskjellen men det var heller ikke det som var hensikten. Hensikten var mer å få vekk en del partier som er blitt stygge av at det har sutti klistermerker og diverse posters på veggen. Istedenfor å bruke helt hvit som i taket så har vi kjøpt densamme hvitfargen som det er på smartpanelen som skal sitte på veggene.

 

#kjærlighet #lovelife #gravid #maling #oppussing #soverom

 

 

2 kommentarer
    1. Så flink du er 🙂 ( vinn skinnjakke til en verdi 1000kr på min blogg nå, pluss at jeg har ukens blogg konkurranse. Bli gjerne med, dette hadde jeg satt pris på )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg