Bloggen min er blitt nominert!

Jeg, eller rettere sagt bloggen min, er blitt nominert til en award! Sparpedia sin mammablogger-awards 2018 😊 Gjett om det kom som litt av et sjokk da jeg fikk vite at bloggen min var blitt nominert!

Jeg synes selvfølgelig at det er ufattelig morsomt og jeg må inrømme at jeg er litt stolt av meg selv. Det må være lov, eller? 😉

Avstemningen avsluttes kl 12 den 9 november så det er mulig å stemme en god stund til. Vil du gi meg din stemme? Klikk HER

Jeg setter veldig stor pris på alle dere, mine lesere, og på alle andre som heier på meg 🙏❤

 

 

Samtidig så vil jeg også løfte frem en av mine venninner i Sverige som skriver den fantastiske bloggen wheelwear.se. Hun er den eneste i hele Sverige som skriver om mote og klær for de som sitter i rullestol. Jeg synes det er så bra at temaer som dette løftes frem på denne måten for hvis dere tenker dere litt om så vet dere og at utvalget for denne målgruppa er minimalt. Ta en titt på bloggen hennes og se hva dere synes! Hun finnes på Facebook og Instagram og 😊

 

Ha en fortsatt fin kveld! ❤

 

𝓚𝓵𝓮𝓶 𝓜𝓪𝓻𝓵𝓮𝓷𝓮 💕

 

 

#mamma #mammalivet #mammakroppen #trening #fitness #träning #treningmedbarn #småbarn #babies #children #baby #getfit #nopainnogain #mother #activemom #mammablogg #mammablogger #mother #activemom 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg