Tiden flyr fra oss!!

 

Lille søte bebien våres blir 4 måneder om bare få dager. Hvor er det tiden blir av egentlig? Jeg syntes at det gikk fort etter at Mathias ble født men nå flyr tiden om mulig faktisk enda raskere. Christian blir 4 måneder og Mathias 21 måneder. Mathias er faktisk hele 2 år om bare tre måneder! Hjelp!

 

 

Selvfølgelig vil jeg se barna mine vokse opp. Vokse opp og jakte på drømmene sine. Men jeg ønsker at akkurat den her tiden ikke gikk så fryktelig fort. Jeg skulle vilje bremse tiden. Det føles ut som at de små vokser ifra meg. Som om tiden går altfor fort. Jeg ønsker at denne babytiden skal vare mye lenger. At den tiden de er så små og avhengige av meg og min nærhet skal vare lenger.

 

 

Egentlig så er nok jeg minst like avhengig av nærheten deres som hva de er av min. Jeg elsker og ligge i sengen og holde de tett inntil meg. Kjenne den myke huden og babyduften. Holde de små hendene i mine. Stryke de over håret og bare kjenne nærheten. Og jeg elsker og se de smile og le. Se de små ansiktene lyse opp når de ser meg, pappaen deres eller storebroren deres. Det er kjærlighet. Ekte ubetinget kjærlighet.
 

 

Klem Marlene ❤

 

 

#mamma #mammalivet #mammakroppen #trening #helse #babyboy #babies #children #baby #getfit #helse #hälsa #healthylifestyle

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg