Svangerskapsuke 24 ♡

Siden jeg tok meg helt fri fra bloggen i helgen så har jeg fortsatt ikke delt noen ny svangerskapsoppdatering med dere. Men her kommer den endelig 😊

Termin: Jeg er nå i svangerskapsuke 24 (23+2). Jeg er i trimester 2, graviditetsmåned 6 og hele 57,6% av svangerskapet er overstått. Det vil si at jeg nå har 120 dager igjen til termin den 19 Juni 2018.  ❤

 

 

Aktivitet i magen: Magen den vokser og nå kan jeg føle at lillemann i magen beveger seg litt når som helst i løpet av dagen. Jeg føler det som aller best da jeg er stille og det er fortsatt om kvelden som det føles ut som at det er aller mest aktivitet der inne. Jeg synes det er veldig beroligende å føle bevegelsene tydelig. Det gir meg en måte og selv kunne følge med på at alt står bra til. Skulle jeg brått ikke føle noen bevegelser så er jo det et tegn på at noe kan være galt.

 

 

Hvordan er formen?: Formen er uforandret. Jeg har hatt mye hodepine også denne uken. Ofte våkner jeg med kraftig hodepine og kvalme. Jeg har fortsatt vondt i magen til og från og jeg lurer på om dette kun er muskulært eller om noe av det kan skyldes navelbrokket mitt? Jeg må spørre legen min om dette da jeg skal dit neste uke.

 

Tanker og føleser rundt fødselen: Mer en halve graviditeten er overstått men det er fortsatt lenge igjen til termin. Jeg ser så langt ingen grunn til å tenke så mye på
fødselen og jeg føler meg fortsatt ganske så avslappet i forhold til dette.

 

Cravings: Still no cravings whatsoever 😃 yeeeiiii! Jeg tror ikke jeg får noen heller nå som jeg har klart meg så lenge uten.

 

 

Dere er fortsatt hjertelig velkomne å komme med navneforslag ♡ Vi har enda ikke satt oss ned for å diskutere dette sammen så så langt så er listen over potensielle navn veldig kort. Personlig så synes jeg at Marcus, Christian, Elias og Emil er fine navn 😊

 
Klem Marlene ♡

 

#mamma #ultralyd #stolt #proudmom #baby #gravid #kjærlighet #familie #familj #pregnant

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg