Storfornøyd med nye negler

 

Denne helgen har jeg tatt fri fra hele bloggen. Torsdag som var så kjørte jeg og Mathias hjem til familien i Sverige igjen for å så være der over helgen. Kjæresten min skulle på guttetur til Hafjell og Tobias var hos mammaen sin så da kunde vi like gjerne besøke familien som å bli sittende hjemme.

Før jeg kjørte dit så sendte jeg en melding til en dame som driver med påsett av negler i nærheten av der mamma og pappa bor. Ikke for å få lenger negler men for å forsterket  mine egne. Mine negler har alltid hvert tynne og skjøre og hatt veldig lett for å flise seg. Nå har jeg for en gangs skyld klart å spare de ut litt og vill ikke at de skal gå istykker med engang. Siden jeg vet at det meste (alt fra frisørbehandlinger til neglfiks) er billigere i Grums enn her i Sarpsborg så tenkte jeg passe på imens jeg var der. Jeg fikk time kl 15:30 på fredag og avtalte med mamma at hun skulle se etter Mathias da.

 

 

Dama som het Patricia var kjempeflink og jeg er kjempefornøyd med resultatet. Hun hadde holdt på med negler i mange år og det virket som at hun viste hva hun drev med for å si det sånn. Hun syntes at jeg hadde bra lengd på neglene mine men at vi kanskje skulle forlenge neglene på tommerne mine litt siden de var en god del kortere en de andre. Det gjorde hun uten at det kostet noe ekstra da vi kun skulle forsterke de andre neglene.

 

 

 

Jeg ville ha et ganske så naturlig resultat. Ikke noen skarpe farger. Da blir det altfor synlig da de begynner å vokse ut. Og jeg vil kunne ha de en stund før jeg må bedre på de. Jeg har ikke økonomi til å fikse neglene hver tredje eller fjerde uke, men kanskje hver femte eller hver sjette uke. Og så lenge jeg er flink og filer ned kantene og fikser litt selv så vet jeg at det går fint 🙂

 

 

Jeg valgte et lyse rosa lakk med glitter lengst ut på tuppene. Siden glitteret ikke dekker hele neglene så vil “etterveksten” bli litt mindre synlig. Jeg er kjempefornøyd 🙂 Hvis noen i nærheten av Grums har lyst på pene negler så anbefaler jeg dere å ta kontakt med Patricia på Patricias Negler. Du finner Facebook siden hennes HER.

 

Klem Marlene ♡

 

#skjønnhet #negler # kosmetikk #mamma #gravid #negleforlengelse #negleforsterking #gele

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg