Bestilt time for gravidfotografering

For noen uker siden så skrev jeg at jeg hadde planer om en ny gravidfotografering. Nå har jeg faktisk hvert i kontakt med fotografen og satt opp en tider til både selve fotograferingen og til visningstimen. Det er ikke før i førsten av Mai så det er lenge igjen, men det er jo greit å planlegge allerede nå 🙂

 

 

Da jeg ble fotografert med Mathias i magen så var det bare noen dager før fødselen satte igang. Jeg tror det var den 28 desember og Mathias kom til verden den 7 Januar. At fotograferingen ble så tett innpå fødselen den gangen kom seg av at jeg fikk fotograferingen i julegave. Nå som dette er noe jeg har bestemt selv så kan jeg planlegge i god tid 🙂 Da jeg var i kontakt med fotografen så rådet hun meg til å sette opp en time ca 6 uker før termin. Man vet jo aldri når den lille i magen brått bestemmer seg for å så komme ut så det kan være greit å ikke sette opp en time altfor tett på
termindatoen. Brått så bestemmer seg lillemann for å så komme ut før tiden og før fotograferingen 🙈

 

 

Den her gangen så tror jeg at jeg vil ha blomster også på noen av bildene. Jeg er ikke helt sikker men jeg tror det. Blomster gjør ofte mye med et bilde. I tillegg så vil jeg ha noen bilder sammen med Mathias. Og så vil jeg ha et speilbilde! Et før/etterbilde, et bilde som viser meg med gravidmagen men også med den nyfødte hvilende på magen ❤ Jeg elsker det speilbildet jeg har av meg og Mathias og jeg ønsker jo å ha et av hvert og et av barna mine 😊

 

 

Det er nesten 3 måneder igjen til fotograferingen så jeg har godt om tid til å fundere og planlegge hvordan jeg vil ha det 😊

Så langt så er det ikke noen vits i å sette opp noen time for nyfødt- og familiefotograferingen. Den får vi satt opp en time til så fort den lille er blitt født. Det skal bli veldig koselig å få tatt noen bilder av den “nye” og enda større familien ❤ Det er sjeldent at hele familien er med på et og samme bilde til vanlig og det gjør det enda mer spesielt. Og nå skal jo 4 bli 5 ❤

 

 

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem Marlene ♡

 

#mamma #gravid #familie #kjærlighet #graviditet #pregnant #stolt #fotografering 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg