Få treningsinnlegg – jeg håper dere skjønner

Det har blitt veldig få innlegg med fokus på trening i det siste. Dette beklager jeg veldig. Men jeg håper og tror at dere har forståelse for hvorfor. Når formen min gjør det umulig for meg å fokusere på min egen trening så blir det få økter å dele med dere og fokuset på trening uteblir.

 

 

De få øktene jeg faktisk har fått til i det siste har bestått av sirkeltrening i hydrauliske apparater så det har hvert veldig lite spennende og enda mindre spennende lesing.

 

 

Jeg håper at formen skal bli bedre etterhvert og at jeg skal få komme igang med treningen igjen så fort som mulig. Men frem til dess så får jeg nøye meg med noen lettere økter i ny og ne for og så holde ryggen i sjakk. Jeg har vurdert å melde meg på et gravidpilateskurs, men det er jo uvisst om jeg får til det å delta på hvert kurstilfelle. Og jeg må si at det er litt kjedelig å betale mange kroner for et kurs hvis jeg ikke får deltatt. Jeg får tenke litt til på saken…

Hvis det skulle vise seg at formen ikke blir noe bedre i løpet av svangerskapet så håper jeg at det hjelper da lillegutt i magen kommer ut 🙂 Mange av plagene mine henger jo sammen med graviditeten.

 

 

I utgangspunktet, det vil si før jeg viste at jeg var gravid på nytt, så hadde jeg store planer om å delte i KK-mila, barskingen og toughest det her året. Men det ser jo ikke ut som at det vil bli så mye av de planene nå. Uansett åssen formen er etter graviditeten så må kroppen få tid til og så återhente seg etter både svangerskap og fødsel og jeg kan bare glemme det å løpe KK-mila i førsten av september. Det er mulig at jeg kan få til det å gå 5 eller 10 km men å løpe, det er helt utelukket. Vi får se hva som skjer. Kanskje jeg melder meg på å går  en av løypene bare for å så føle at jeg har deltatt 🙂

 

Hvis dere har noen spørsmål rundt trening eller har noen ønsker om hva dere evt vil lese om innenfor trening så legg igjen en kommentar eller send meg en melding 🙂 Det at jeg ikke får trent så mye selv betyr ikke at jeg ikke kan komme med noen tips og triks iblant 😉

 

Klem Marlene

 

#trening #graviditet #svangerskap #helse #gravid KK-mila #toughest #gravidtrening #gravidpilates #form 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg