Oi! Hva er det som skjer?

Oi! Jeg ble helt overrasket da jeg akkurat logget inn på bloggen. Det var brått veldig mange som hadde hvert inne og lest et av innleggene mine. Eller ikke veldig mange kanskje, men veldig mange med tanke på hvor lite jeg har oppdatert bloggen i det siste.

Det som overrasket meg mest var at innlegget det dreier seg om, “Er det du eller jeg som er mamma til barnet mitt?” ble postet 1/6 2017. Det vil si det er et innlegg som jeg postet for over et halvt år siden som brått har blitt lest av nærmere 200 pers bare idag. Hva skjer?

 

 

Dette innlegget postet jeg da jeg syntes at altfor mange hadde synspunkter på hvordan jeg burde gjøre ting som mamma. Synspunkter som jeg ikke syntes hørte noe sted hjemme. Jeg ville være mamma på min måte og gjøre det jeg følte fungerte best for meg og barnet våres. Uavhengig av hva andre måtte mene om det. Dette står jeg fast ved beinhardt også idag.

Jeg husker at da jeg postet dette innlegget så fikk jeg en god del tilbakemeldinger og det var mange som kunde gjenkjenne seg i det jeg skrev. Jeg var ikke ensom om å føle som jeg gjorde. Det var på en måte fint å vite. På en annen måte ganske trist. Alle må vel gå lov til å være mamma på sin måte? Forutsatt at man vil barnet sitt beste så må det da være lov å gjøre ting på forskjellige måter? Det som fungerer for meg fungerer jo ikke nødvendigvis for deg.

Alle mammaer der ute jeg har bare en ting å si til dere, stå på dere! Og alle pappaer også for den delen 🙂

 

Ha en fortsatt fin kveld ♡

Klem Marlene ♡

 

#mamma #mom #proudmom #foreldre #barn #baby #pappa #stolt #kjærlighet #familie 

2 kommentarer
    1. Alle har lov til å være foreldre på sin måte <3 helt klart 🙂 så lenge man ikke gjør barna sine noe vondt <3 Alle er forskjellige, alle har sine måter å gjøre ting på. Ingen er like <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg